badamybadamy

Każda planowana inwestycja wymaga rzetelnych oraz aktualnych badań, dzięki którym można podejmować odpowiedzialne, będące w zgodzie ze strategią i intuicją biznesową decyzje . Nasz dział badawczy zajmuje się przede wszystkim badaniem kluczowych wskaźników warunkujących rozwój organizacji i jej produktów na rynku. Wiemy dlaczego, co i jak badać, by dostarczać naszym klientom bezcennych informacji, które są nieodłącznym elementem całego łańcucha sukcesu organizacji.

Inwestycja w profesjonalne badania Skills Garden nieporównywalnie zwiększają szanse na sukces, dając odpowiedzi na możliwe hipotezy i kluczowe pytania. Podążając za naukowym reżimem badań i pasją poszukiwania odpowiedzi badawczych posługujemy się wachlarzem uznanych i sprawdzonych klasycznych narzędzi badawczo-pomiarowych. Na wysublimowane potrzeby tworzymy również własne wystandaryzowane narzędzia psychometryczne oraz pomiarowe, by zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów.

Informacje, które uzyskujemy dzięki badaniom są często pierwszym i kluczowym krokiem do sukcesu. Nasza filozofia w Skills Garden zakłada, iż inwestycja w badania ma realnie pomagać w inwestowaniu środków w celowane i najskuteczniejsze działania, a nie być tylko celem samym w sobie.

Czego najbardziej potrzebują pracownicy? Co myślą o Twoim stylu zarządzania i firmie? Czy wiesz co najbardziej motywuje Twój zespół ? Dlaczego nie wszyscy są zaangażowani w pracę? Która grupa pracowników jest najbardziej utalentowana i efektywna w Twojej organizacji ? Co motywuje Twoich pracowników poza wynagrodzeniem? Jak jest kultura w Twojej organizacji i czy sprzyja ona osiąganiu celów…

Badania Twojej organizacji mogą odpowiedzieć na wiele pytań. Bez ludzi nie da się osiągnąć w organizacji niczego. Powodów dla których warto prowadzić systematyczne badania organizacji jest wiele. Podobnie jak lekarskie badania okresowe pracowników. Nie można podejmować w pełni świadomych decyzji dotyczących kierowania organizacją, nie mając podstawowej wiedzy o potencjale jaki ona stwarza. Może i Ty chciałbyś odwiedzić się czegoś o swojej organizacji?

Prowadzenie badań marketingowych, a co za tym idzie dobór metod, pytań, wniosków oraz rekomendacji w końcowym raporcie traktujemy nie tylko jako naukę, ale i sztukę. Dzięki badaniom marketingowym będziesz wiedział co zrobić z produktem, ceną lub ofertą. Czy warto inwestować środki w kosztowne kampanie promocyjne? Dzięki tym badaniom dostarczymy Ci odpowiedzi dotyczących rynku. Sposób ich gromadzenia jest jednym z kluczowych aspektów każdego projektu, a w związku z tym wybór odpowiedniej metody jest nie mniej ważny, niż sama realizacja badania i prezentacja wyników. Pomożemy dobrać odpowiednią metodę w zależności od: Rodzaju decyzji, które będą podejmowane na podstawie dostarczonych wyników; Czasu; Budżetu jakim będziemy dysponować; Celu, rodzaju informacji jakie chcemy pozyskać; Źródeł, z których będziemy czerpać dane; Charakterystyki; Liczebności badanej grupy.

Dzięki naszym badaniom, znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące Twojej organizacji, produktów , usług i poznasz zakres oraz precyzyjną liczbową wielkość zagadnień, których one dotyczą.

Chcesz wiedzieć więcej?

Owoce naszej pracy, innowacyjnego myślenia i konsekwencji w dążeniu do sukcesu są tematem ciekawych relacji w takich mediach jak m.in. TVN ,TVP, Gazeta Wyborcza czy Wirtualna Polska. Sukcesy opieramy na naszych wartościach dlatego są dla nas powodem szczególnej osobistej dumy.